Kundrelationer

Vi har följt konsulter och säljare under många år för att hitta den bakomliggande orsaken till att vissa lyckas så bra. Två saker sticker ut:

  1. Den avgörande skillnaden mellan de med toppresultat och de med genomsnittliga resultat ligger i personernas undermedvetna drivkrafter, sk motiv.
  2. De bästa konsulterna och de bästa säljarna inom kvalificerad, relationsorienterad försäljning har identiska motiv.

Därför bygger all vår utveckling av konsulter och säljare på att utveckla dessa motiv för att hjälpa dem att skapa verkligt värde för sina kunder och därigenom uppnå verkliga toppresultat.

Så påverkas resultatet efter motivträning

Detta kan vi göra för dig:

Utbildning

av konsulter och säljare för att lyfta de drivkrafter som skapar verkligt kundvärde.

Coachingprogram

Utveckling mot samma undermedvetna drivkraftsprofil, fast med individuella coachingmöten i stället för utbildning i grupp.

Tester

Jämför dina bästa medarbetare med de övriga för att skapa en idealprofil för vad som driver framgång i ditt företag.

 

Urval

Testa kandidater innan du anställer för att bygga ett team med rätt drivkrafter.

Bygg en teamkultur

som skapar riktigt enastående resultat genom fokus på kundvärde, engagemang och förtroendefulla relationer.